Mozilla alias Netscape
Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 07-12-04 22:41

Kan man sætte Mozilla 1.7 til at fortælle en server at den er en
Netscape version 7+?

Nykredit netbank fortæller mig at de ikke understøtter andet end
Internet Explorer og Netscape. Jeg har installeret Netscape 7.2 og deri
virker netbanken. Men jeg vil helst kørt alt fra Mozilla browseren - og
mener at have hørt at man kan "snyde" med en eller anden indstilling.

OS: slackware 10.0.
J2RE installeret.

/mikkel

Fra : Niels Baggesen

Dato : 07-12-04 23:00

Mikkel F. S. Andersen <mikkel_flott@hotmail.com> wrote:
> Kan man sætte Mozilla 1.7 til at fortælle en server at den er en
> Netscape version 7+?

http://useragentswitcher.mozdev.org/

/Niels

--
Niels Baggesen -- @home -- Århus -- Denmark -- niels@baggesen.net
The purpose of computing is insight, not numbers -- R W Hamming

Fra : Hans Houmøller

Dato : 08-12-04 16:33

Jeg bruger Firefox 1.0 til at benytte netbank med en libjavaplugin og det
virker fint.
) Hans

Fra : Michael Hjorth

Dato : 09-12-04 00:39

On Tue, 07 Dec 2004 22:40:38 +0100, Mikkel F. S. Andersen wrote:

> [...]
> virker netbanken. Men jeg vil helst kørt alt fra Mozilla browseren - og
> mener at have hørt at man kan "snyde" med en eller anden indstilling.

Du kan bruge Mozilla uden problemer hvis du klikker på "her" i denne
sætning som kommer nederst på siden:

"Ønsker du at fortsætte med at logge på Mit Nykredit uden at opgradere
din browser kan du fortsætte her. Bemærk at der kan opstå fejl og
uhensigtsmæssigheder, hvis du vælger ikke at opgradere din browser."

Jeg har ikke oplevet nogle "fejl og uhensigtsmæssigheder" selvom jeg
bruger Mozilla.

Michael.