MS Windows
briani 27239
Standby/sleep
Fra : Henning Kristensen

Dato : 10-12-04 22:55

Når jeg lukker winXP pro. får jeg ikke muligheden for at sætte computeren i
standby, knappen er grå, og sleep-knappen på keyboardet virker heller ikke.

Da jeg tidligere kørte win98 virkede det, så mainboardet har denne funktion.
Da jeg lige havde installeret WinXP virkede det også men efter installation
af et eller andet program er fejlen opstået.

I system-logbog står følgende hver gang computeren har været startet:

Hændelsestype: Fejl
Hændelseskilde: Service Control Manager
Hændelseskategori: Ingen
Hændelses-id: 7000
Dato: 10-12-2004
Klokkeslæt: 22:34:57
Bruger: Ikke tilgængelig
Computer: HENNING
Beskrivelse:
Tjenesten bsaspi32 kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne fil blev ikke fundet.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Nogen gode ideer

Kris