MS Windows
briani 27239
Åben drev, hvor fil findes
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 10-12-04 09:59

Hejsa

Jeg har en flash projektor fil liggende på en cd. Når brugeren stopper
cd'en i sit drev, autostarter den, og kører projektor filen. I flashet
er der en knap, hvor brugeren kan komme ned og browse selvsamme
cd-drev.

Som det er pt. benytter jeg mig af en .bat fil, hvori der er flg.:

@echo off
explorer.exe d:\

Denne åbner åbenlyst d-drevet. Men flere og flere har flere cd-drev,
hvorfor der ikke er garanti for, at det er det rigtige drev, som der
åbnes.

Hvordan sikrer jeg det? Kan man læse titlen på et drev, og så vælge ud
fra det? Eller er der alternativer?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk