Begyndelse
Fra : Martin Hjort

Dato : 09-12-04 21:11

Hej;

Jeg ville egentligt bare gerne vide lidt om hvordan det fungerer,
når man vil igang med php-programmering og vil det have op på et
webhotel.

Jeg har tænkt mig at bruge phpMyAdmin, til at lave mine
sql-statements, og ved hvordan jeg får den phpMyAdmin jeg har
installeret på min comp til at kommunikere med mySQL på
webhotellet.

Men de statements jeg laver til mine php-scripts, hvordan
fungerer de i samarbejde med webhotellet?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Jensen [TekIt.d~

Dato : 10-12-04 12:31

"Martin Hjort" <mail@martinhjort.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> webhotellet.
>
> Men de statements jeg laver til mine php-scripts, hvordan
> fungerer de i samarbejde med webhotellet?

Hej,

Et godt sted at starte med PHP er på www.webcafe.dk, og kan også anbefale
bogen 'Introduktion til PHP, MySQL og Apache'

Det jeg har fået ud af det, er www.tekit.dk samt en webshop med admin del og
hvad der ellers høre til. Ogdet er jeg ret godt tilfreds med
brug også http://dk.php.net også en meget fin side.

med venlig hilsen
René