Tæller
Fra : Kolle

Dato : 09-12-04 20:07

hej NG

Er der en der kan fortælle mig hvordan man laver en simpel tæller til en
side.

den skal ikke være noget særlig, den skal bare tælle 1 hit hver gang der er
en der kommer ind på siden.
Hvis den samme kommer der 20 gange på en dag, ja så tæller den 20 på en dag.

jeg er ikke interseret i nogle af alle de der statistiks der kan fås gratis,
bare en lille simpel tæller.

kan man det ?
mvh
MK

Fra : MRMunk.dk

Dato : 09-12-04 21:47

Davs.

Må den godt bruge mySQL database?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kolle

Dato : 09-12-04 23:29

nej helst ikke.
Jeg har ca. 30-40 ens sider der skal hver sin tæller på, så helst så simpel
som mulig.

mvh
MK

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-12-04 08:41

On Thu, 9 Dec 2004 23:28:36 +0100, "Kolle" <rags@respawn.dk_nospam>
wrote:

>nej helst ikke.
>Jeg har ca. 30-40 ens sider der skal hver sin tæller på, så helst så simpel
>som mulig.

Måske noget her...
http://txtbox.co.za/p_txthit.php

mvh
jesper

Fra : MRMunk.dk

Dato : 12-12-04 15:18

Dne er stadig simpel selvom den bruger mysql database... du skal bare skrive
include("counter.php"); hvis det er det filen hedder :S

Fra : Morten Graae

Dato : 10-12-04 00:23

On Thu, 9 Dec 2004 20:06:52 +0100, "Kolle" <rags@respawn.dk_nospam>
wrote:

>jeg er ikke interseret i nogle af alle de der statistiks der kan fås gratis,
>bare en lille simpel tæller.

kig på fopen http://dk.php.net/manual/da/php/function.fopen.php

hvis filen eksistere. f.x. side1.htm.txt
åben den - læs tallet i den . forhøj tallet med 1
gem i filen igen.

hvis filen ikke eksistere så opret fx.x. side1.htm.txt put værdien 1
ind i filen.

husk fclose

Fra : Kolle

Dato : 11-12-04 18:30

Den ser ud til at være rigtig simpel, den tester jeg lige ;)

mvh
MK