Findes der noget færdig php til en website~
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 08-12-04 08:30

Hej

Efter at have stiftet bekendtskab med coppermine gallery og også kan få det
til at virke har jeg fået lidt mere blod på tanden.

Findes der noget tilsvarende hvor man kan lave sin egen website ?

Mvh
Henrik

Fra : NoMan

Dato : 08-12-04 10:23

Der findes en del, du skal ha fat i en CMS, der er mange af slagsen, men den
her er både nem
www.cmsimple.dk der mange design templates til at ligge på nette, men
ellers er det ret nemt selv at lave synes jeg.

--
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

"Henrik Bruun-Petersen" <insideout@fjernaltdettetele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:w3ytd.13$DO6.2@news.get2net.dk...

Fra : MRMunk.dk

Dato : 09-12-04 21:48

PHP-fusion?

www.php-fusion.co.uk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 10-12-04 18:00

"MRMunk.dk" <admin@mrmunk.dk> skrev i en meddelelse
> PHP-fusion?
> www.php-fusion.co.uk

Hi

Jep, den snupper jeg . Nu har jeg efter hånden prøver mange af men denne
her er vist god og dansk med dansk website support ovs. Er lige i dag kommer
i en ny version så tak for linket.

Mvh
Henrik

Fra : MRMunk.dk

Dato : 11-12-04 01:08

Selv tak. Får du brug for hjælp, så find en på siden der hedder anders. Det
er som regl mig :P ellers spørg fx på www.mrmunk.dk (min side)
eller
www.phpfusion.dk (Dansk support side )
www.php.fusion.co.uk ( PHP-fusion Main side
"Henrik Bruun-Petersen" <insideout@fjernaltdettetele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3Ckud.120$PB1.119@news.get2net.dk...

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 13-12-04 21:32

> Selv tak. Får du brug for hjælp, så find en på siden der hedder anders.
> Det er som regl mig :P ellers spørg fx på www.mrmunk.dk (min side)

Ja tak .

Mvh
Henrik

Fra : Jens G

Dato : 11-12-04 08:21

On Wed, 8 Dec 2004 08:29:38 +0100, "Henrik Bruun-Petersen"
<insideout@fjernaltdettetele2adsl.dk> wrote:

>Findes der noget tilsvarende hvor man kan lave sin egen website ?

Man kan installere Phpbb med MX-System ovenpå. Det giver mange
muligheder, bl.a. fotoalbums.
http://www.mx-system.com/

Ellrs er der Smartors, som også er baseret på Phpbb
http://smartor.is-root.com/

--
Hilsen/Best Regards
Jens G