Server.createObject problem
Fra : Christian

Dato : 07-12-04 21:57

Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Microsoft VBScript runtime error '800a01b6'
Object doesn't support this property or method: 'CreateObject'
/bla_bla.asp, line 14

Jeg brugte først min egen kode, men saksede så noget kode fra
Html.dk, uden at det fik det til at virke. Det virker desuden
fint på min PWS, men altså ikke på min udbyders win2000 servere.

Kan nogen hjælpe mig?

/Christrian

<%
dim cn, strsql, rs

dette er linje 14 ---> Set Cn =
Server.CreateObject("ADODB.Connection")
cn.open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" &
server.mappath(".") & "\db1.mdb"

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JH

Dato : 07-12-04 22:34

Christian wrote:
> Jeg får følgende fejlmeddelelse:
>
> Microsoft VBScript runtime error '800a01b6'
> Object doesn't support this property or method: 'CreateObject'
> /bla_bla.asp, line 14

Hvilken udbyder bruger du? Og har du tjekket med dem om der evt. er en
bestemt måde at lave en forbindelse til en database?

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 12:57

"Christian" <stophzoen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg får følgende fejlmeddelelse:
>
> Microsoft VBScript runtime error '800a01b6'
> Object doesn't support this property or method: 'CreateObject'

Er der overhovedet support af Access database ved din udbyder...
Bjarne