oprette en mail liste ??
Fra : Jan

Dato : 09-12-04 22:42

Hejsa

Jeg har overvejet at give brugerne af min hjemmeside, en mulighed for at
tilmelde sig et nyhedsbrev.
Men hvordan laver sådan en funktion hvor man kan til eller afmelde sig et
nyhedsbrev.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Jan

Fra : mullerman

Dato : 10-12-04 11:13

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilmelde sig et nyhedsbrev.
> Men hvordan laver sådan en funktion hvor man kan til eller afmelde sig et

Jeg har selv lige oprettet et hos maillinglist.dk og det fungerer super, og
det er tilmed gratis

Martin

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-12-04 00:05

> [...]
> tilmelde sig et nyhedsbrev.
> Men hvordan laver sådan en funktion hvor man kan til eller afmelde sig et

Hejsa

Man kan også bruge den her, der er også god og gratis og der er mange
muligheder, altså mange forskellige funktioner.

linket er her http://www.lavasoft.dk

venlig hilsen Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 12:53

> [...]
> tilmelde sig et nyhedsbrev.
> Men hvordan laver sådan en funktion hvor man kan til eller afmelde sig et

Mailinglister er ikke noget man umiddelbart kan lave i FP. Hvis du selv skal
lave det kræver det noget databasearbejde, noget server side script samt
tilladelse fra din udbyder til at etablere en masseudsendelsesfunktion, og
her skal du så have at vide hvilken mailomponenet din udbyder har
installeret (CDONT, JMail eller tilsvarende). Og du skal altså så igang med
noget kodning!

Den bedste løsning ville være, hvis din udbyder stillede en sådan service
til din rådighed. Såvidt jeg kan se af specifikationerne for Surftown, så
har de en sådan service. Hvad med om du kiggede lidt på den?

Ellers kan du bruge en ekstern service, hvor du så må håbe at denne eksterne
service ikke sælger dine lister til en trediepart.

mvh
Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 13:12

Lige en ting til, Jan - du er temmelig aktiv som spørger her i gruppen, og
du får en god del hjælp. Jeg vil opfordre dig til at følge op på alle dine
spørgsmål og lige give en kort melding tilbage, om du så fik løst dit
problem, og hvordan det evt. blev løst. På den måde er du så også med til at
hjælpe andre - hvis du forstår vad jeg mener

mvh
Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 13:26

....og lige en sidste ting, Jan - du topposter - hvilket medfører at nogle af
de gode hjælpere her i gruppen ikke træder til med hjælp til dig.

Hvis du ikke ved hvad toppostning er, så læs her:

Jeg ved godt at nogle "gennemgående personer" her i gruppen konsekvent
topposter, men fordi de gør det bliver det ikke mere rigtigt at gøre det.

mvh
Ulrik

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-12-04 14:36

Hmm! heller ikke mere forkert! (running for cover!)
--
ahw