Fjerne Windows Sharepoint fra hjemmside ??
Fra : Jan

Dato : 09-12-04 07:19

Hejsa

jeg har haft en hjemmeside der har virket fint, men lige pludselig kan jeg
ikke komme ind på en, jeg får en fejl der hedder noget med at serveren ikke
understøtter Windows Sharepoint.
Jeg har kontaktet Surftown og snakket med dem, og de siger grunden til jeg
ikke kan komme ind på den er at de ikke understøttet sharepoint som jeg
bruger !!!
Min side har virket og jeg har ikke sat noget sharepoint ind - hvad jeg da
ved af - er nemlig ikke super haj til det her, men hvordan finder jeg ud af
om jeg ved en fejl skulle have sat noget Windows Sharepoint ind - hvordan
ser det ud, hvad gør det og hvor skal jeg lede efter det.

Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-04 13:31

Partielle fejlmeddelelser er ikke til meget nytte. Hvad siger den
nøjagtigt?

Fra : Jan

Dato : 14-12-04 09:26

Fejlen er løst nu, det var en fejl hos Surftown, jeg skulle køre et program
der hedder fix frontpage via Surftown som hoster mig, og så virkede det
igen.

Mvh

Jan