Gæstebog - hvor bliver indlæg af og hvorda~
Fra : claus jensen

Dato : 08-12-04 19:32

Har prøvet at lave hjemmeside med gæstebog vha. FP2000. Den er
fin og fungerer ligeså. Nu er der kommet et uheldigt indlæg i
gæstebogen. Hvordan fjerner jeg lige dette indlæg ?

I egenskaber for formularfelt står, at den sender til
"guestlog.htm", men når man kigger i den er den tom - der står
kun "resultatet" vises her.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 08-12-04 21:07

claus jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> I egenskaber for formularfelt står, at den sender til
> "guestlog.htm", men når man kigger i den er den tom - der står

Det kan du kun gøre online altså åben http://www.xx.dk og dernæst
fjerne den uønskede tekst.

Fra : claus jensen

Dato : 09-12-04 16:52

Tak for hurtigt svar Lilian, men jeg forstår ikke hvad du mener. Jeg
kan ikke slette på http://www.xx.dk - eller rettere jeg kan ikke
finde ud af at slette.
Hvis dit indlæg/måde holder kan alle vel i princippet slette i en
gæstebog. Der er tale om indlæg som er sendt til gæstebogen - de må
da vel ligge på en server et eller andet sted, hvor administratoren
kan få fat på dem.
Jeg er med på at jeg kan slette hele gæstebogen og lave en ny, men
det vil jeg helst undgå.
Med håbet om endnu et svar
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 00:25

"claus jensen" <solsort@talnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gæstebog. Der er tale om indlæg som er sendt til gæstebogen - de må
> da vel ligge på en server et eller andet sted, hvor administratoren

Lillian mener, at du skal gå online på dit websted med FrontPage. Så kan du
redigere direkte hvad du vil og det får effekt med det samme. Husk at du i
Indstillinger for websted skal ha' sat hak i Vis skjulte filer og mapper,
ellers kan du ikke se de mapper som har de forskellige indlæg i din
gæstebog.

mvh

Ulrik

Fra : Jane K.

Dato : 03-01-05 23:46

Hej Claus

Uploader du med FP eller f.eks. CUTE FTP ?

Nu er det ikke lige en gæstebog jeg har oprettet
men et diskussionswebsted og der kan jo også være
behov for at slette indlæg.
Jeg uploader selv med Cute FTP og når jeg er logget
på kan jeg se de skrevne indlæg under "navn på mit
diskussionswebsted_security" mon ikke det er lidt
det samme med en gæstebog.
MEN husk som Ulrik skriver skal du have sat hak
i vis skjulte filer og mapper.

Håber det hjælper dig på vej.