www.selvhenter.dk og stofa kunder ingen~
Fra : jørgen

Dato : 09-12-04 18:22

Hej har et mærkligt problem har mobil telefon igennem sonofon selvhenter
problemet er at jeg ikke kan komme ind på sonofons side www.selvhenter.dk
hvis jeg forsøger at gøre det hjemme fra hvor jeg har stofanet
prøver jeg derimod at komme ind på selvhenter fra arbejde og andre computer
som IKKE kører stofanet er
der ingen problemer

så jeg ringer til stofanet som efter div test siger at det er sonofon som
afviser dem
nå ringer så til sonofon som så ja næsten selvføldig siger at det er stofa
som det er galt med

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-04 18:55

jørgen skrev:

>jeg har stofanet

Hvorfor spørger du her?

Stofanet har intet med xdsl at gøre og du har også spurgt i den
rigtige gruppe, news:dk.edb.internet.udbydere.
--
Knud

Fra : Muller

Dato : 26-12-04 13:07

Nu "topposter" jeg lige et svar, vil du så ikke godt love mig at du putter
mig på din ignoreringsliste, fjols!

*PLONK* til Knud Gert