Patchet checky (Firefox)
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-12-04 17:38

Jeg blev træt af at vente på en officiel opdatering af Checky-udvidelsen
til Mozilla/Firefox, så nu har jeg selv lavet en. Det eneste der er
gjort er at opdatere maxversion i install.rdf så udvidelsen nu også
virker med Firefox 1.0.

Patchet kan hentes her: <http://www.gyros.dk/mozilla/checky/>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-12-04 18:12

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> [...]
> Det eneste der er gjort er at opdatere maxversion i install.rdf så
> udvidelsen nu også virker med Firefox 1.0.

Hejsa

Hvad kan checky? Er det noget som en almindelig browser-bruger har noget at
bruge til?

MVH
MS

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-04 18:24

Mads Stetter wrote:

> Hvad kan checky? Er det noget som en almindelig browser-bruger har noget at
> bruge til?

Det er et værktøj til at tjekke, om ens hjemmeside kan valideres i
henhold til diverse standarder. Det er meget nyttigt for dem, der laver
hjemmesider, mens almindelige brugere ikke har så meget at bruge det
til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om fordelene ved Firefox og få hjælp til at bruge programmet

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-12-04 18:37

Kim Ludvigsen skrev:

[om checky]

> Det er et værktøj til at tjekke, om ens hjemmeside kan
> valideres i henhold til diverse standarder. Det er meget
> nyttigt for dem, der laver hjemmesider, mens almindelige
> brugere ikke har så meget at bruge det til.

Jeg skal måske også lige understrege at det er en udvidelse til
Mozilla, Firefox og Netscape (7.x) - den kan ikke bruges til andre
browsere.

Man kan se en beskrivelse af udvidelsen her:
<http://checky.sourceforge.net/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-12-04 19:47

Jens Gyldenkærne Clausen skrev bl.a.:
> [...]
> lavet en. Det eneste der er gjort er at opdatere maxversion i
> install.rdf så udvidelsen nu også virker med Firefox 1.0.

TAK

--
MVH Lars

Fra : Dino

Dato : 11-12-04 14:09

Den 10-12 2004 skrev Jens Gyldenkærne Clausen i
dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> til Mozilla/Firefox, så nu har jeg selv lavet en. Det eneste der er
> gjort er at opdatere maxversion i install.rdf så udvidelsen nu også

Sjovt, version 2.2 virker her, stadigvæk, med FF 1.0 /DK

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren