Java problemer
Fra : Elin Kuijers

Dato : 10-12-04 12:47

Jeg har netop opgraderet en ældre maskine til XP og uden problemer kørt SP2.
Men nu er der problemer bl.a. med e-boks.
Jeg tjekkede derfor sikkerhedsindstillingerne for explorer. Og her viste det
sig, at der åbenbart ikke er installeret Java. Hvad gør jeg ved det?
vh
Elin Kuijers

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-12-04 13:13

Elin Kuijers wrote:

[...]
> Og her viste det sig, at der åbenbart ikke er installeret Java. Hvad gør
> jeg ved det?

Installerer det.
http://java.com

--
Mvh. Lars

Fra : Elin Kuijers

Dato : 10-12-04 13:44

Det var jeg efterfølgende også nået frem til. Men det hjalp ikke på
problemet.
Jeg kan stadig hverken hente eller få vist filer i e-boksen.
vh

Fra : Torben

Dato : 10-12-04 14:27

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det var jeg efterfølgende også nået frem til. Men det hjalp ikke på
> problemet.
> Jeg kan stadig hverken hente eller få vist filer i e-boksen.
> vh

Måske popup stopper eller firewall der blokerer, sp2 har nemlig en popup
stopper.
--
Mvh Torben

Fra : Elin Kuijers

Dato : 10-12-04 14:37

Den prøver jeg at slå fra, men alligevel bliver pop-up blokeret, med
mulighed for at vælge hent fil. Hvilket resulterer i en blank side.
vh

Fra : JH

Dato : 10-12-04 15:01

Elin Kuijers wrote:
> Den prøver jeg at slå fra, men alligevel bliver pop-up blokeret, med
> mulighed for at vælge hent fil. Hvilket resulterer i en blank side.

Har du installeret Acrobat Reader?

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Elin Kuijers

Dato : 11-12-04 12:41

"JH" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been a
> ceaseless devouring of the weak by the strong.

Ja, den sidste nye version - og filtypeassociationen er også i orden.
vh
Elin Kuijers

Fra : Pittbull

Dato : 17-12-04 00:18

Elin Kuijers wrote:
> [...]
> problemet.
> Jeg kan stadig hverken hente eller få vist filer i e-boksen.

Skriv i Kør:

regsvr32.exe urlmon.dll

og tryk <enter>

Herefter kommer en besked om at dll filen er registreret korrekt.

Man skal gøre det på følgende filer også og så virker det

Shdocvw.dll
Shell32.dll
Oleaut32.dll
Actxprxy.dll
Mshtml.dll

MVH.

Ken

Fra : Elin Kuijers

Dato : 17-12-04 21:35

Jeg har fået løst problemerne ved hjælp af e-boksens support. Problemet er
opstået, fordi jeg fik installeret Acrobat Reader 6.0 uden af fjerne 5.0
først. Hvis ulykken er sket, skal man fjerne alt Reader, installere 5.1,
fjerne den igen og så installere 6.0.
Det virkede.
vh