Abit vs. Asus??
Fra : Thomas Hansen

Dato : 09-12-04 19:00

hvad skal man vlæge Abit ic7-max3 eller Asus p4c800-e deluxe??

mvh. thomas

Fra : CS

Dato : 11-12-04 19:25

Jeg valgte IC-7 (ved ikke om den hedder max2) altså ikke max3, da man vist
ikke få ret meget ud af den fancy køling.

Ellers er det andet også et meget rost MoBo

Fra : Thomas Hansen

Dato : 11-12-04 23:08

okay dvs. at det ikke kan gå helt galt udanset hvilket jeg vælger.

men tak for svaret.

mvh. thomas

Fra : CS

Dato : 12-12-04 10:50

Jeg har selv 2 stk Abit IC7-G stående og de kører sgu

Købte dem i SHG og kravet var at de var godt til multimedie
(billederedigering) og jeg spurgte dem til råds - og de anbefalede Abit.
Læste lidt test og købte så 2 identiske. Har dog solgt den ene nu, men jeg
har været fuldt ud tilfreds.

Men Asus´en er også meget anmelderrost.

Tror lidt det er hip som hap. Men det er da noget af det bedste før du
kommer op i 64Bit, som ingen alligevel kan anvende til fulde endnu.

Claus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-12-04 11:26

CS wrote:

> Tror lidt det er hip som hap. Men det er da noget af det bedste før
> du kommer op i 64Bit, som ingen alligevel kan anvende til fulde endnu.

Ikke det?

Jesper G. Poulsen

Fra : kenzo

Dato : 12-12-04 12:42

> Ikke det?

Hvad mener du med dit spørgsmål ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-12-04 19:20

kenzo wrote:

> Hvad mener du med dit spørgsmål ?

Se Thomas S. Iversens indlæg.

Jesper G. Poulsen

Fra : CS

Dato : 12-12-04 13:32

Det er ikke alt software som understøtter 64bit teknologien - eller tager
jeg fejl ?

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-12-04 14:26

CS <kamisu@hotmail.com> skrev 2004-12-12:
> Det er ikke alt software som understøtter 64bit teknologien - eller tager
> jeg fejl ?

Nej det har du ret i. Og noget software vil være direkte omsonst at køre som
64 bit.

Jesper stejlede sikkert bare over at "INGEN alligevel kan anvende til fulde
endnu".

Der er forskel på ingen og nogle.

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-12-04 19:21

CS wrote:

> Det er ikke alt software som understøtter 64bit teknologien - eller
> tager jeg fejl ?

Der findes komplette systemer der understøtter
AMD64-instruktionssættet. Disse systemer er samtidigt frie.

Jesper G. Poulsen