Usb headset problmer
Fra : Bandit

Dato : 11-12-04 18:35

Hejsa

Jeg har købet et Usb headset
http://www.head-set.dk/index.php?side=produkter&uside=info&vareID=33
men jeg har problemer med at få det til at virke ordenligt.
Mit problem er at i det software som er til headset
http://www.abeier.com/product/headset/usb/usb.htm ikkevirker som det skal.
Det skulle være muligt at skifte i softwaren mellem headset og højtaler, men
jeg kan skutte ikke få den del til at virke.
Når jeg skifter sker der intet overhovedet :(.
Jeg tænkte om der findes andet software som kan bruges til mit headset ?
eller endnu bedre hvis nogle kende en løsning til at få mit til at virke.

Håber at nogle har lidt forslag :)
Vil lige nævne her til sidst at dette headset er ret fedt, lyden i det er
kanont når man spiller spil

Mvh
Kenneth

Xpostet i dk.edb.hardware. - dk.spil.computer - dk.teknik.lyd