hmmmm
Fra : mullerman

Dato : 09-12-04 22:25

Hej Ng, er det kun mig der finder dette mærkeligt...???

http://www.officeit.dk/default.asp?productguid=ML-2250/SEE

http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=ML-2250/SEE

forskellige priser, forskellige firmanavne, men samme adresse øverst i højre
hjørne....

Martin

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-12-04 22:33

mullerman wrote:
> [...]
>
> http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=ML-2250/SEE
>
> forskellige priser, forskellige firmanavne, men samme adresse øverst i højre

De skjuler det ikke, heller ikke hvis man taler med dem.

Den første tager sigte på proffer, den anden på amatører.

Firmaer kontra private, om man vil

--
Steen Suder

Fra : mullerman

Dato : 09-12-04 22:34

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=ML-2250/SEE
>
> forskellige priser, forskellige firmanavne, men samme adresse øverst i

endda også samme åbningstid, men forskellige tlfnumre, også ligner
hjemmesiderne jo hinanden en del

Fra : Max

Dato : 10-12-04 08:30

Hej Martin

> endda også samme åbningstid, men forskellige tlfnumre, også ligner
> hjemmesiderne jo hinanden en del

Og hvad er problemet ?????

Mvh Max

Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-12-04 10:48

finder du det ikke oxo mistænkeligt at bilka, føtex og netto er samme ejer

og at kvickly, brugsen osv er coop i bund og grund

Fona har oxo en anden kæde ....

toys 'R' us bliver fyldt op af BR

og det værste er nok at der er kæder der skifter navn, når det går skidt
eller har fået dårligt ry blandt os ( forbrugerne )

det navne der hver især henvender sig til en bestemt kundegruppe
1. pc.netto er til os der ikke vil betale en skid for noget der fås
billigere henne om hjørnet
2. officeit er til firma it folk, der skal bare skal ha' deres varer hurtigt
( og måske endda billigt )

jeg ser det ikke som noget mærkeligt, men fortæl hvis du har haft en dårlig
oplevelse med en af dem ???

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : mullerman

Dato : 10-12-04 11:12

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtigt ( og måske endda billigt )
>
> jeg ser det ikke som noget mærkeligt, men fortæl hvis du har haft en

Har ikke haft en dårlig oplevelse eller noget, men synes bare det er
underligt at der ikke er mere forskel på dem. Der er trods alt forskel på
bilka og føtex. Men lad det nu ligge. jeg undrede mig bare, da jeg opdagede
det da jeg sad og ledte efter printer.

Martin

Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-12-04 11:38

så vælger du nok pc-netto af de 2

må jeg være fræk at spørge om hvilken printer ?

Fra : mullerman

Dato : 11-12-04 17:30

> så vælger du nok pc-netto af de 2
>
> må jeg være fræk at spørge om hvilken printer ?

samsung ml 2250

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 11:05

> [...]
> bilka og føtex. Men lad det nu ligge. jeg undrede mig bare, da jeg
> opdagede det da jeg sad og ledte efter printer.

PRøv at tjekke følgende tre hjemmesider:

http://d-c-s.dk
http://compumail.dk
http://pc-lager.dk/

Der er ikke noget unormalt i at have forskellige kundenavne til forskellige
kundesegmenter. Hvis man så ovenikøbet allerede har lavet en shopløsning kan
man jo lige så godt genbruge den.

Fra : Casper Bang

Dato : 10-12-04 22:03

> toys 'R' us bliver fyldt op af BR

Dét er så ikke samme princip... toys r us har bare en handelsaftale med BR
(i forbindelse med overtagelse af BRs store forretninger).

Men bortset fra det er det ikke helt unormalt med to navne til to
kunegrupper... det er jo trods alt forskellige værdier kundegrupperne ligger
vægt på.