OT: alt.dk.warez - hvor?
Fra : LaPPe

Dato : 19-05-01 05:00

Hvor finder jeg alt.dk.warez, tnews.inet.tele.dk virker ikke mere...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Thomas

Dato : 19-05-01 08:46

"LaPPe" <lappe@mail.dk> wrote in message >

>Hvor finder jeg alt.dk.warez, tnews.inet.tele.dk virker ikke mere...

Prøv, news.centramedia.net

Fra : Nick

Dato : 19-05-01 15:20

In article <9e58bn$kk$1@news.inet.tele.dk>, No@mail.dk says...

> Prøv, news.centramedia.net

Hos mobilix/Orange

Fra : LaPPe

Dato : 19-05-01 15:36

> Hos mobilix/Orange

Hvad snakker du om, jeg har TDC internet...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Nick

Dato : 19-05-01 19:42

In article <9e60a8$e81$1@news.inet.tele.dk>, lappe@mail.dk says...

> Hvad snakker du om, jeg har TDC internet...

> [...]
så må skift

Fra : Rea721

Dato : 19-05-01 19:50

"LaPPe" <lappe@mail.dk> skrev

> Hvad snakker du om, jeg har TDC internet...

Så spørg i de interne TDC grupper, hvor svært kan det være ?

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.