Svært at tilslutte?
Fra : millos

Dato : 09-12-04 18:12

Er det Svært at tilslutte noget alla det her?

lyder da ikk så svært igen... vil jeg mene... hehe. :) men hva siger i?

Fra : Brian Lund

Dato : 09-12-04 18:42

> Er det Svært at tilslutte noget alla det her?

> lyder da ikk så svært igen... vil jeg mene... hehe. :) men hva siger i?

Njah... Det kan være noget fumleværk at sætte de små stik i ved siden af
hinanden...
Men det kan lade sig gøre, jeg har gjort det et par gange.

Men se lige om det står i den manual/på dit bundkort hvilke stik der er data
osv!
(Ellers kan det blive svært)

Brian

Fra : ham-der

Dato : 10-12-04 08:10

"millos" <nospam@hd.dk> skrev i en meddelelse
> Er det Svært at tilslutte noget alla det her?

> lyder da ikk så svært igen... vil jeg mene... hehe. :) men hva siger i?
Så var det da nemmere at gå i den lokale aldi og købe den de har på tilbud i
denne uge.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-12-04 19:17

ham-der skriblede og skrablede følgende:

> Så var det da nemmere at gå i den lokale aldi og købe den de har på
> tilbud i denne uge.

Jaja, men hvad nu hvis manden *IKKE* har et ledigt 5.25" slot i sit
kabinet?!

Så er det ikke nemmere...

Claus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-12-04 21:49

"Claus Tersgov" <ingenmail@ingenmail.ingenmail> skrev i en meddelelse
> ham-der skriblede og skrablede følgende:

> Jaja, men hvad nu hvis manden *IKKE* har et ledigt 5.25" slot i sit
> kabinet?!
>
> Så er det ikke nemmere...
>
> Claus

Nu har jeg tilfældigvis lige set på den i Aldi i dag, og det er ikke 5,25
men til 3,5.
Men den største forskel er i øvrigt, at den som der spørges om er med
tilslutning på bundkortet.
I den fra Aldi føres ledningerne gennem kabinettet og ud på bagsiden, hvor
man så tilslutter direkte i eksisterende stik. Det gælder både usb, firewire
og lyd.
Så her får man altså ikke ekstra stik, men blot ført om til front.

Kurt

Fra : Nogen

Dato : 10-12-04 09:01

"millos" <nospam@hd.dk> skrev i en meddelelse
> Er det Svært at tilslutte noget alla det her?

> lyder da ikk så svært igen... vil jeg mene... hehe. :) men hva siger i?
nej ikke som sådan, det er et sp. om du har stik på mobo. Så er det bare med
at komme igang med "pillefingerne"