Logitech Cordless Trackman Optical og scro~
Fra : Stig Mogensen

Dato : 09-12-04 17:52

På min Trackman, er scrollerknappen blevet bøvlet. Den registrerer ikke
altid bevægelser, og er derfor ikke til at bruge mere - hverken til arbejde
eller spil.

Musen er knap 2 år gammel, og har lige fået nye batterier. Jeg har også
forsøgt at rense den, dog uden at åbne den op.

Er der tale om snavs i nogle sensorer?. Eller almindeligt slid, som gør at
den skal skiftes ud?.

Jeg dualbooter Linux/Windows, og problemet er på begge OSer. Derfor tror jeg
det er musen den er gal med, og ikke feks. et driverproblem.

Logitechs webside giver ingen svar på det problem.

/Stig