RAM til gammel pc
Fra : KS

Dato : 09-12-04 16:46

Ku' det tænkes en af jer ligger med noget ram til
en gammel Jumbo MMX 133 Mhz

4 X 32 eller 2 X 16

I Århus-området - så er jeg klar til at hente det.

På forhånd tak.

Mvh KS

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-12-04 17:12

KS wrote:

> Ku' det tænkes en af jer ligger med noget ram til
> en gammel Jumbo MMX 133 Mhz

Dette er ikke en markedsgruppe. dk.teknik.elektronik var heller ikke en
markedsgruppe!

Brug markedsgrupperne - find dem her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Loftager Niel~

Dato : 09-12-04 17:24

BJ-trading har(havde?) noget EDO-ram i deres restsalg da jeg kiggede for
en lille uge siden.

/Thomas

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 09-12-04 17:32

Hvis det er 72pins har jeg en 4 stk. liggende. Mener det er 16mb.

Dem smider jeg da gerne i posten for porto + måske lidt til nisseøl.

Det to er Huyndai EDO enkeltsidede. De andre to er low profile et eller
endet. Dobbeltsidet.

PH

Fra : Brian Lund

Dato : 09-12-04 19:23

> Ku' det tænkes en af jer ligger med noget ram til
> en gammel Jumbo MMX 133 Mhz
>
> 4 X 32 eller 2 X 16
>
> I Århus-området - så er jeg klar til at hente det.
>
> På forhånd tak.

Forkert gruppe...

dk.marked.privat.edb.intern

Men er det 72-pins eller 168-pins?
Det er vist fra denggang hvor farvekoder var standard, så hvis det er
72-pins burde det være hvide sokler, og sorte hvis det er 168-pins.

Brian

Fra : KS

Dato : 09-12-04 19:39

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Men er det 72-pins eller 168-pins?
> Det er vist fra denggang hvor farvekoder var standard, så hvis det er
> 72-pins burde det være hvide sokler, og sorte hvis det er 168-pins.

Hvide sokler !

Mvh KS

Fra : Christian Aagot Riis

Dato : 10-12-04 09:27

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> wrote in message

> Hvide sokler !

Jeg har noget 72-pins ram (bl.a. 3 x 32 mb) jeg aldrig kom af med i
dk.marked.privat.edb.intern:

http://groups-beta.google.com/group/dk.marked.privat.edb.intern/msg/a4bcf43672d6e65d?dmode=source

eller

http://kortlink.dk/fr5

.... hvis det har interesse så skriv direkte til mig - vi er ved at være
off-topic her.

--
Christian
Fjern dyret med den lange hals fra min email-adresse ...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 12:14

Christian Aagot Riis wrote:

> ... hvis det har interesse så skriv direkte til mig - vi er ved at
> være off-topic her.

Dit indlæg er off-topic og burde været sendt som email!

FUT:netiketten

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 03:38

Brian Lund wrote:

> Det er vist fra denggang hvor farvekoder var standard, så hvis det er

Der har aldrig været en standard for sokler.

> 72-pins burde det være hvide sokler, og sorte hvis det er 168-pins.

Forskellen mellem 30-, 72- og 168-pins moduler er unik; gå efter
længden

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 10-12-04 09:30

> Der har aldrig været en standard for sokler.

Jeg sagde ikke det var en standard, det var bare sådan ;)
(Jeg har ikke set nogle årgang <98 bundkort hvor det ikke var sådan på)

> Forskellen mellem 30-, 72- og 168-pins moduler er unik; gå efter
> længden

Selvfølgelig, og så står det iøvrigt også på mange klodser hvor "pin" 1 og
den sidste er, med numre, så man slipper for at tælle! ;)

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 12:14

Brian Lund wrote:

> Selvfølgelig, og så står det iøvrigt også på mange klodser hvor "pin"
> 1 og den sidste er, med numre, så man slipper for at tælle! ;)

Har du ikke det i øjemål?

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 10-12-04 18:24

> Har du ikke det i øjemål?

Jo jeg kan godt se forskel :)

Men det er nok ikke alle der har den samme erfaring!

Brian