Poster print på HP 970cxi
Fra : Kim

Dato : 07-12-04 20:58

Jeg vil gerne have printet et billede så stort at det fylder 2x2 a4 sider.

Jeg kan godt finde stedet hvor dette angives til printeren og den gør det
også.

Men der er maginer og jeg vill gerne have den til at skrive hel ud til
kanterne, så man ikke skal klippe før billedet sættes sammen.

Nogen der ved hvordan jeg får HP'en til at skrive helt ud til kanten? eller
kan den ikke det.

Kim

Fra : Carsten Holck

Dato : 07-12-04 22:07

Kim wrote:
> [...]
> kanterne, så man ikke skal klippe før billedet sættes sammen.
>
> Nogen der ved hvordan jeg får HP'en til at skrive helt ud til kanten? eller

no can do
/carsten

Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-12-04 08:08

jeg har selv en 970cxi og den kan bare ikke printe kant-til-kant, så hvis du
_skal_ printe til kanten kan jeg varmt anbefale coanon's pixma serie f.eks.
ip3000 som koster lidt over 800,- og det koster ca. 150,- for nye uorg.
patroner ........

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Kim

Dato : 10-12-04 20:16

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du _skal_ printe til kanten kan jeg varmt anbefale coanon's pixma serie
> f.eks. ip3000 som koster lidt over 800,- og det koster ca. 150,- for nye

Tak for svarene. Og ja, jag har allerede kig på Canon pixma ip4000, så det
ender det jo nok med

KIm