samsung x450
Fra : notme

Dato : 07-12-04 15:27

Er der nogen der ved hvor man kan downloade et program til Samsung X450?
Jeg havde et program som hed 'Handset manager' til min SonyEricsson T68i,
hvor man kunne SMS'e ordne adressekartoteket lægge billeder og ringetoner på
telefonen..
Jeg kunne godt tænke mig at finde noget lignende til Samsungen..

--
-- Brian
Never be afraid to try something new...

Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-04 12:01

"notme" <heh@not.me> skrev i en meddelelse

Nu er det ikke fordi du skal fare op i en spids. men det hjælper altså ikke
noget at indrykke det samme mere end 3 gange...
hilsen Dan (som har svaret 2 gange på det samme spørgsmål i flere grupper)
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : notme

Dato : 08-12-04 15:40

Sorry
Havde lidt problemer med afsendelse.. Troede ikke de kom afsted..
Men tak for svar.
Fandt dog et andet program som hører til Samsungen: EasyGPRS.. Den har det
hele..

Farer normalt heller ikke op. Håber ikke jeg givet nogen det indtryk..

Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-04 21:44

> [...]
> hele..
>
> Farer normalt heller ikke op. Håber ikke jeg givet nogen det indtryk..

Jeg kom da lige til ren faktisk at læse hvad du skrev.. og hvad fan... har
samsung med my-siemens at gøre.. Beklager fejlen.. Men fedt du fandt noget..

hilsen Dan