Unlock af SE T630 i østjylland??
Fra : Trine-8500

Dato : 06-12-04 23:09

Hvor findes der én? Og hvad koster det?
Det skal være prof!

Kom frit frem!!

--

Miss007 - Trine

:.: Ved E-mail skal der kun være et C efter @

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-12-04 23:33

Trine-8500 wrote:

> Hvor findes der én? Og hvad koster det?

www.dkunlock.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-04 12:02

"Trine-8500" <miss@abcdefghijklmnopq.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor findes der én? Og hvad koster det?
> Det skal være prof!

Se evt. på www.dkunlock.dk (da man ikke må reklamere for sig selv her) og
leder du efter en proff skal du bare kikke efter om de er momsreg, har en
butik da der er størst chance for at det er en proff!
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Trine-8500

Dato : 08-12-04 19:21

Jeg brugte: http://www.unlock-experten.dk/ da han bor i samme by som mig.
Kan kun anbefales. God og hyggelig kontakt via E-mail. Afleverede den i går
og hentede den i går. Ikke så hurtigt som håbet, men hurtigt nok.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 08-12-04 20:10

Tak for de fine og varme ord. Så selv om man er "uprofessionel" kan det
godt lade sig gøre at udføre et perfekt stykke arbejde med fuld garanti

Med venlig hilsen

Claus Sørensen
www.unlock-experten.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-04 21:42

"Claus Sørensen" <bananclaus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for de fine og varme ord. Så selv om man er "uprofessionel" kan det
> godt lade sig gøre at udføre et perfekt stykke arbejde med fuld garanti

Det var måske også derfor du ikke lavede den mens hun ventede??
hilsen Dan

Fra : Trine-8500

Dato : 08-12-04 22:33

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Sørensen" <bananclaus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Det var måske også derfor du ikke lavede den mens hun ventede??
> hilsen Dan

Hvad mener du med det? Lad os få kortene på bordet?
Han arbejder fra kl. 15-23, og jeg kunne ikke komme i tidsrummet inden da,
derfor kunne jeg ikke få den lavet imens jeg ventede. Jeg har ikke fået
nogle fornemmelser af, at han er fusker.

Jeg har ikke selv mødt manden. Det var hans flinke kone der tog imod mig
både ved aflevering og modtagelse af mobilen.

Trine

Fra : Claus Sørensen

Dato : 09-12-04 00:22

......og hermed en rigtig glædelig jul til jer alle

Hilsen

Claus Sørensen+flinke kone
www.unlock-experten.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 09-12-04 00:33

"Trine-8500" <miss@abcdefghijklmnopq.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med det? Lad os få kortene på bordet?

Fint nok.. men det var dig selv der bad om en proff.. Og en proff er en som
lever af det.. (betaler sin skat og moms) det er så ikke lige det du valgte
vel??

Fra : Trine-8500

Dato : 09-12-04 07:42

> [...]
> vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.
> Det største professionelle unlock-firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Man behøver efter min mening ikke at leve af det for at være prof. Bare én
der kan sit kram, er nok til at man befinder sig i katagorien Prof! Jeg
arbejder også freelance, men er heller ikke momsreg. men jeg betaler godt
nok skat af det jeg tjener, det går jeg også ud fra, at Claus han gør.

Så kom du ikke her og fortæl, hvad der skal til, før man er prof. God
service og kundekontakt er nok.

Fra : helloo.dk

Dato : 09-12-04 10:39

> Jeg arbejder også freelance, men er heller ikke momsreg. men jeg betaler
> godt
> nok skat af det jeg tjener, det går jeg også ud fra, at Claus han gør.

Det gør han tydeligvis ikke da han ikke er momsreg............

> Så kom du ikke her og fortæl, hvad der skal til, før man er prof. God
> service og kundekontakt er nok.

Så ved du ikke hvad orderet proffesionel betyder..
man kan være skide god til at spille fodbold men man bliver ikke
proffesionel bare fordi man er god til det. ikke før man får en kontrakt og
en løn man kan leve af. det står selv i en ordbog / leksikon!'
Så jeg ved godt hvad proff betyder... Beklager hvis du ikke mener at orderet
har samme betydning men hvordan skal jeg kunne vide det? Troede vi alle
lærte det samme i skolen!
hilsen Dan

Fra : Trine-8500

Dato : 09-12-04 11:00

> [...]
orderet
> har samme betydning men hvordan skal jeg kunne vide det? Troede vi alle

Nej, du har ret. Men han udførte nu et meget prof. stykke arbejde. Om man
udfører sit job prof, har ikke noget at gøre med, om man er momsreg. Jeg
valgte ham ud fra, at han bor i samme by. Han har en hjemmeside, oplyser
adresse, tlf. nr. mail adresse, kontakten er hurtig. Så ergo, han var et
godt nok valg for mig. Virker meget troværdigt. Specielt når man kan komme
hjem til ham på under 5 minutter.

--
Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : helloo.dk butikken

Dato : 09-12-04 13:07

> [...]
> godt nok valg for mig. Virker meget troværdigt. Specielt når man kan komme

Det er nu også ligemeget.. Det vigtigste er nu at du er tilfreds med det du
har fået lavet og det har du jo allerede givet udtryk for så alt skulle være
i den skønneste orden..
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-12-04 11:26

Dan wrote:

>jeg betaler godt nok skat af det jeg tjener, det går jeg også ud fra, at Claus han gør.
>
>Det gør han tydeligvis ikke da han ikke er momsreg............

Det var da en mærkelig konklussion! For at betale skat, skal man altså
ikke være momsregistreret.

> [...]
>har samme betydning men hvordan skal jeg kunne vide det? Troede vi alle

Der kan (som med mange andre ord) være flere betydninger. Som du kan
se herunder, så bruges ordet, som du bruger det især inden for sport -
hvilket umiddelbart ikke har meget med unlocking at gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
- lås alle Nokia-telefoner op derhjemme, også 6230 og 3220.

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/