T630 synkroniserings problem
Fra : Torben Brøndum

Dato : 06-12-04 22:00

Hej,

Har netop købt en T630 samt en BT USB adapter. Adapteren er inst. og i inst.
programmet er T630 genkendt. Jeg får også skabt forbindelse mellem adapteren
(pc´en) og telefonen (har forsøgt mig lidt frem).

Når jeg så ønsker at synkronisere Outlook via XTDNConnectPC kan der ikke
skabes forbindelse til telefonen.......den pc´en forsøger i lang tid at få
forbindelse til telefonen - uden held.

Hvad er der galt - hvrodan løser jeg problemet.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-12-04 13:34

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk>

> [...]
> forbindelse til telefonen - uden held.
>
> Hvad er der galt - hvrodan løser jeg problemet.

Fandt selv ud af det - er skulle åbnes for en com-port i computerens
kontrolpanel.

Hilsen Torben Brøndum