firmware opdatering Sony Ericsson?
Fra : Kim A

Dato : 06-12-04 17:41

kan man finde oplysninger om hvad en firmware opdatering afhjælper/ forbedre
?

Jeg har fået at vide at det er en ældre version jeg har i min T610 og at jeg
"bør" få den opdateret, men det ville jo være rart om man kunne få at vide
hvad en nyere version af FW forbedre/ retter.

Mv.
Kim F.A

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-12-04 22:58

hejsa, en software opdatering, kan afhjælpe evt. problemer, som feks langsom
afsendelse af sms/mms mm. det kan også være der var lagt flere spil i den
nyere software, men mig bekendt er der ikke ændringer ved denne tlf, har
selv en t630 som jeg har opdateret med nyeste software, men der er ingen
ændringer. håber det hjalp lidt.

mvh UNLOCKNORD@stofanet.dk

Fra : Kim A

Dato : 07-12-04 11:17

"Kim Larsen" <kimcortsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyere software, men mig bekendt er der ikke ændringer ved denne tlf, har
> selv en t630 som jeg har opdateret med nyeste software, men der er ingen

hej Kim

tak for svaret, men jeg har et specifikt problem med min T610, og hvis man
havde haft mulighed for at se hvad en nyere FW laver kunne jeg jo have
checket om mit problem blev afhjulpet, for der er vel ikke nogen grund til
at opdaterer FW hvis ikke det løser det ? da jeg ellers synes den fungerer
fint.

Mv.
Kim F.A

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-12-04 12:38

On Tue, 7 Dec 2004 11:17:29 +0100, "Kim A" <kfand@hotmail.com> wrote:

> [...]
>at opdaterer FW hvis ikke det løser det ? da jeg ellers synes den fungerer

Prøv at tjekke forum på www.esato.com - der har de som regel tjek på
ny SE-firmware og evt. hjælp til de problem.

Fra : Kim A

Dato : 07-12-04 13:10

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 7 Dec 2004 11:17:29 +0100, "Kim A" <kfand@hotmail.com> wrote:
>
> Prøv at tjekke forum på www.esato.com - der har de som regel tjek på
> ny SE-firmware og evt. hjælp til de problem.

takker for linket, det vil jeg da prøve.

mv.
Kim F.A

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 08-12-04 06:37

Kim A wrote:
> [...]
> "bør" få den opdateret, men det ville jo være rart om man kunne få at vide
> hvad en nyere version af FW forbedre/ retter.

Afhængigt af hvilken FW du har i nu, vil kameraet blive væsentligt
forbedret i mørke omgivelser, har også hørt at netværksdækningen skulle
blive bedre.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Kim A

Dato : 08-12-04 13:50

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.[danmark]> skrev i en
meddelelse news:41b692fc$0$208$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Afhængigt af hvilken FW du har i nu, vil kameraet blive væsentligt
> forbedret i mørke omgivelser, har også hørt at netværksdækningen skulle
> [...]

Okay min telefon har verion R3C002, og efter at have fulgt det link som
jubija@yahoo.dk gav mig fandt jeg en liste over de Fw versioner der er, og
kan se at der er sket en del forbedringer.

At netværksdækningen skulle kunne blive forbedret lyder interessant, så
måske det alligevel er værd at få den opdateret

Mv.
Kim F.A