Xerox Docuprint C15 ?? og Canon BJC-S450
Fra : Dan Nielsen

Dato : 19-05-01 00:43

Hejsa!
Er der nogen der kender til Xerox Docuprint C15 printer??
Jeg har prøvet at være inde på deres hjemmeside men kan kun finde driver til
denne printer!? der er ingen information om den??
Er der nogen der kender til den den? er der separate farve patroner i den?
laver den gode billeder?
Jeg samligner lidt med en Canon BJC-S450!

På forhånd tak!

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------
M.V.H.
Dan Nielsen
oooO
( ) Oooo
----\ (-----( )-------------
\_) ) /
( /

Fra : Peter Pan

Dato : 19-05-01 12:03

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den?
> laver den gode billeder?
> Jeg samligner lidt med en Canon BJC-S450!

Generalt stinker alt hvad der hedder Xerox både når det gælder drivere samt
forbrugsstoffernes priser (toner og lign.) Mange af printerne kan man ikke
engang få drivere til Windows NT, 2000 samt XP, altså kun drivere Win9x.

Mit eneste råd er at holde sig LANGT væk fra Xerox printere.

Mvh
Anders