WOW?!
Fra : Simon Skarum

Dato : 07-12-04 15:01

Hej NG...

Kiggede lige på shg.dk og faldt over disse:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350683

Er det 2x1024 mb eller 2x512 mb? På selve siden står der 2x512, men i
"infoboxen" står der 2x1024!!
Ved I noget om det?
Hvilke slags ram skal man forresten bruge til en AMD 64'er 3500+?
Og er der kommet nogen grafikkort der kan køre SLI endnu?

Håber i kan få mig lidt uptodate :)

Mvh. Simon

Fra : kenzo

Dato : 07-12-04 15:12

en taste fejl fra SHG side øverst står det 2x 512 mb infoboxen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 15:32

kenzo wrote:

> en taste fejl fra SHG side øverst står det 2x 512 mb infoboxen

Hvilket?

Jesper G. Poulsen

Fra : kenzo

Dato : 07-12-04 18:36
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 18:47

kenzo wrote:

> Læs

Det havde været rigeligt at medtage lidt fra det indlæg du svarede
på... :-/

Jesper G. Poulsen

Fra : Palle

Dato : 07-12-04 18:15

"Simon Skarum" <simonfjernmig@skarum.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilke slags ram skal man forresten bruge til en AMD 64'er 3500+?
> Og er der kommet nogen grafikkort der kan køre SLI endnu?

Eller kan du jo spørge shg.

Fra : Simon Skarum

Dato : 07-12-04 19:57

"Palle" skrev i en meddelelse...

> Eller kan du jo spørge shg.

Har jeg gjort (med hensyn til rammene), men de har ikke svaret endnu...

Fra : kenzo

Dato : 07-12-04 19:48

> [...]

> Hvilke slags ram skal man forresten bruge til en AMD 64'er 3500+?
> Og er der kommet nogen grafikkort der kan køre SLI endnu?

Det er nok en tastefejl ....sådan er du tilfreds jesper
Menkan du svare på hvad det er forkert eller rigtig i shg.dk link?
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350683

Fra : Simon Skarum

Dato : 07-12-04 19:57

"Simon Skarum" skrev i en meddelelse...
> Hvilke slags ram skal man forresten bruge til en AMD > 64'er 3500+?
> Og er der kommet nogen grafikkort der kan køre SLI > endnu?

Ingen der ved dette?

Fra : Brian Lund

Dato : 07-12-04 21:42

Det kommer an på bundkortet, er der lavet nogen endnu der kan tage DDR2
RAM? - Ellers er DDR vist det mest normale endnu...

Ja da... Der har da været snak om det for over en måned siden... GF 6800
serien kan, 6600 sikkert også...

Brian

Fra : coward123

Dato : 13-12-04 20:08

Simon Skarum wrote:

> Ingen der ved dette?
dual channel PC4000 er vel minimum for at få fuld glæde af
hypertransport bussen der kører 800MHz eller 1000MHz, alt efter model og
mobo. Som anden har nævnt, er DDR2 (fra DDR2-PC4000 og op) heller ikke
af vejen hvis du har pengene og kan finde et passende bundkort. Det er
den vej det går med highend.