Søger stadig en fiskemakker (Fyn)
Fra : Michael

Dato : 06-12-04 14:40

Er der virkelig ikke nogen, der som jeg synes det er sjovere at fiske to
sammen i stedet for alene?

Er 38 år, tilflytter og vil meget gerne udforske kysten. Bor ved Bogense.
Ville gerne lære at fluefiske, men har endnu ikke prøvet. Men er stort set
med på det hele - både havfiskeri og p&t over en kop øl, men ellers går jeg
mest i vaders ved kysten.

Michael, Fyn
(husk at rette min mailadresse)

Fra : Jacob Bech Hansen

Dato : 06-12-04 18:59

Hej Michael

Prøv forum på den her side, der er masser af fiskere fra fyn.
www.fynfisker.dk

Mvh
Jacob

Fra : michael

Dato : 20-02-05 15:05

Du kan bare sige til hvis du nangler en fiskemakker men desvære bor jeg på
sjælland men er frisk på en tur på sund/kyst.
Måske en Weekendt tur et ellers andet bor i nærheden roskilde .
Har været i sverige af fiske et par gange uden at fange noget men har fanget
et par store fisk i isfjorden (har fisket 20 år).
Men efter jeg flyttet fra københavn er det ikke blevet til så meget har fået
børn hus (har boet her 6 år)
Har havedet en god ven men desvære gik han hen og dødet for et år siden .
Er gift har tre børn er selv 41 år.
Hvis dette her har din interesse kan du bare sige til .
Hilsen
michael

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 22-02-05 13:27

hejsa michael

jeg kan se at du søger en fiskekammerat det kunne jo være at vi skulle
prøve engang jeg fisker næsten over det hele bare ikke på havet da jeg
bliver let søsyg så det har jeg opgivet menb ellers kan jeg godt lide at gå
ved en lille å som jeg gør mange gange i jylland hvor jeg har årskort til
ansager å på 8 år. jeg fisker også meget ved kysten i mosen og put & take

jeg er en frisk fyr på 47 år har ikke nogen børn ( de er flyttet hjemme
fra ) jeg er førtidspensionist men arbejder i skånejob i odense kommune i 4
timer hver dag så jeg har masser af tid til at fiske

hvis det her siger dig noget glæder jeg mig meget til at høre fra dig

min email adrs. er pongo@galnet.dk

hilsen Tommy Rasmussen

Fra : michael

Dato : 20-02-05 15:19