Hvilken ciklider
Fra : Michael Tidemand

Dato : 06-12-04 23:57

Hej

Jeg har et 325L og vil lave det om til en ciklide tank, men hvilken cklider
kan gå sammen. Nu så jeg foregående mail med chidunga rock som ser ganske ok
ud.

Skal gerne være farvestrålende og hvor mange stk kan gå i et 325L, det
bliver formentlig opgraderet til 525 l noget i løbet af jannuar.

MVH

Michael

Fra : Mikkel Munk

Dato : 07-12-04 00:03

Jeg vil foreslå dig, at læse noget basislitteratur omkring cichlider - så
vil du uden tvivl opdage, at der faktisk kan gå et hav af forskellige arter
i en 325'er...lige fra Mbunaer, til små Sydamerikanske dværgcichlider over i
mindre Tanganyika cichlider...

Vh
Mikkel
"Michael Tidemand" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:41b4e277$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Brizz

Dato : 07-12-04 15:20

> Skal gerne være farvestrålende og hvor mange stk kan gå i et 325L, det
> bliver formentlig opgraderet til 525 l noget i løbet af jannuar.

Hvis du opgraderer i januar så vil jeg foreslå dig at vente med at købe
cichlider. Der vil hurtigt findes en førehan og det gør det besværligt at
sætte nye fisk sammen med. Han vil dog svækkes lidt i sin magt når han
kommer over i en ny tank men alligevel. Vent den mdr selvom man gerne vil
igang når man endelig har besluttet sig.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
.... med malawi cichlider i et 325L