MS Windows
briani 27239
WinXP mappeindstillinger
Fra : Nedergaard

Dato : 06-12-04 16:17

Er der noger der ved hvordan man bevarer sine mappeindstillinger altid. Og
ikke så de en gang imellem pludselig ændrer sig.

Fra : Dennis H

Dato : 06-12-04 16:38

"Nedergaard" <l_nedergaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noger der ved hvordan man bevarer sine mappeindstillinger altid. Og
> ikke så de en gang imellem pludselig ændrer sig.

I stifinder vælg:
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Anvend på alle mapper

--
vh
Denn!s

Fra : IzNoGoUd

Dato : 06-12-04 22:02

On Mon, 6 Dec 2004 16:17:23 +0100, "Nedergaard"
<l_nedergaard@yahoo.dk> wrote:

>Er der noger der ved hvordan man bevarer sine mappeindstillinger altid. Og
>ikke så de en gang imellem pludselig ændrer sig.

Hvis det ikke virker det som Dennis skrev så:
Tweak ui til xp der kan du rette standard 400 mapper til det du har
behov for.
Explorer > customizations > folder to remember >

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"

Fra : Nedergaard

Dato : 08-12-04 15:16

Tak det var lige hvad jeg havde brug for.