Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ang lån
Fra : Morsø Køreskole

Dato : 18-05-01 22:36

da vi har købt ny campingvogn anskaffelses pris 125000
og skal have finanseret 40000 hvor kan man billigst låne dem
da jeg syntes at 6000 i låne omkostninger for uden renten som er fast på
7,96 %

håber det er den rigtige gruppe at spørge

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 19-05-01 19:06

"Morsø Køreskole" <korelerer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og skal have finanseret 40000 hvor kan man billigst låne dem
> da jeg syntes at 6000 i låne omkostninger for uden renten som er fast på
******************
Banken ?
Der kan betales en del ekstra i rente for de 6.000 kr. i låneomkostninger,
da de 6.000 ikke er fradragsberettigede - det er renterne. Man skal ikke
altid fokusere på renten alene !
Hvis man er kendt i sin bank, vil man "normalt" kunne låne 40.000 uden at
skulle stille den store (dyre) sikkerhed, som typisk er i form af et
ejerpantebrev. Øvrige stiftelsesomkostninger kan der må "pruttes" lidt om.

--

/Jens S., Esbjerg

Fra : Morsø Køreskole

Dato : 21-05-01 23:49

Hej jeg snakkede med banken om det og de lavede straks et lån på beløbet og
det ville kun koste mig 400 kr i oprettelse og en rente på 7,5 % så det var
lidt billigerer
"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9e6cs5$2mi$1@news.inet.tele.dk...