MS Windows
briani 27239
Baggrundsbilleder til WinXP Pro Dansk
Fra : Per Nielsen

Dato : 06-12-04 11:32

Er der nogen der har et godt link til download af baggrundsbilleder? Trænger
til lidt nyt. Skal selvfølgelig være gratis og uden spy/adware

Screensavers ville da heller ikke være af vejen. Hvordan er det lige at man
laver et link til skrivebordet, som ved aktivering starter pauseskærmen op?
Har haft det før.

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-12-04 11:45

Per Nielsen skrev:

> Screensavers ville da heller ikke være af vejen.

http://www.fabuloussavers.com/fspreview20.shtml
Hans

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-12-04 13:54

Hans Paulin wrote:
> http://www.fabuloussavers.com/fspreview20.shtml

Takker, Hans Der er lidt at gå i gang med. Man skal bare lige være
forsigtig med exe-filerne, det er ikke ualmindeligt at de kan være spækket
med spy- og adware.

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-12-04 14:03

Per Nielsen skrev:

> Takker, Hans Der er lidt at gå i gang med. Man skal bare lige være
> forsigtig med exe-filerne, det er ikke ualmindeligt at de kan være
> spækket med spy- og adware.

Jeg har url'en fra en bekendt, der havde den dér "SuperSaver" kørende - og
har nu lagt den på husets 3 putere; har ikke oplevet problemer med dén i
hvert fald
Hans

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-12-04 14:46

Hans Paulin wrote:
> Jeg har url'en fra en bekendt, der havde den dér "SuperSaver" kørende
> - og har nu lagt den på husets 3 putere; har ikke oplevet problemer
> med dén i hvert fald

Jeg har ikke prøvet nogle af "exe-filerne" endnu. Men der er en del gode
billeder, og det andet prøver jeg lidt senere.

Før jeg spurgte i denne gruppe fandt jeg også frem til nogle sider med
backgroundpictures og screensavers via søgning på Google. Men hold da op med
spy- og adware! Blev dog klaret med Ad-Aware + SpyBot + HiJackThis i skøn
forening Det er mest for at undgå dette at jeg spørger efter andres
(forhåbentlig) gode erfaringer med andre links.

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-12-04 23:51

Per Nielsen skrev:

> [...]
> HiJackThis i skøn forening Det er mest for at undgå dette at jeg
> spørger efter andres (forhåbentlig) gode erfaringer med andre links.

OK
Hans

Fra : John T.

Dato : 06-12-04 23:43

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker, Hans Der er lidt at gå i gang med. Man skal bare lige være
> forsigtig med exe-filerne, det er ikke ualmindeligt at de kan være spækket
> med spy- og adware.

De var også i den grad spækket med Spy/Adware, plus en ekstra proceslinje
samt
en vejrudsigt der lagde sig med et ikon ved uret.
Først i tilføj/fjern, så div. renseprogrammer, ja nu skulle det hele være
væk, men
det var da kolossalt så meget lo.... der kom !!
Men Jule-Pejsen som pauseskærm virker da fint !
Mvh. John

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-12-04 00:27

John T. wrote:
> Men Jule-Pejsen som pauseskærm virker da fint !

Så kom der da i det mindste lidt godt ud af det

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-12-04 00:45

John T. skrev:

> det var da kolossalt så meget lo.... der kom !!
> Men Jule-Pejsen som pauseskærm virker da fint !

He he - havde som sagt kun "SuperSaveren", men skulle lige dyrke et af deres
juletræer i anledning af højtiden; det ligger nu i parpirkurven
Hans

Fra : Cox

Dato : 06-12-04 15:57

On Mon, 6 Dec 2004 11:31:46 +0100, Per Nielsen wrote:

> Er der nogen der har et godt link til download af baggrundsbilleder? Trænger
> til lidt nyt. Skal selvfølgelig være gratis og uden spy/adware

http://wallpaper.deviantart.com/
http://www.customize.org/list/wallpaper
http://www.kde-look.org/ - det er egentlig et Linux-site, men billederne
kan sagtens bruges i Windows.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 06-12-04 21:52

<dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
>laver et link til skrivebordet, som ved aktivering starter pauseskærmen op?
Hvis du vil have noget helt andet kan du lave tv oversigt, vejret,
vejerkort, nyheds overskrifter, kalender osv. med
http://www.samurize.dk eller http://www.samurize.com virker kun til
2000 og xp.
Men kræver lidt af brugeren.

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"

Fra : Broodje Paling

Dato : 07-12-04 06:37

Per Nielsen skrev:
> [...]
>
> Screensavers ville da heller ikke være af vejen. Hvordan er det lige at
> man laver et link til skrivebordet, som ved aktivering starter
På alt.binaries.pictures.wallpaper plejer at være et bredt udvalg.

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-12-04 08:38

Tak til alle forslag