næste/forrige knapper ?
Fra : gc

Dato : 06-12-04 15:30

Jeg har ca 100 htm sider som jeg gerne vil have mulighed for at bladre i.
hvis jeg kalder siderne side1.htm og side2.htm osv. kan man så lave en knap
som linker til f.eks sideX(+1).htm og en anden som linker til sideX-1.hth.
Eller hvad kan man lave.

/gert

Fra : Bjarne

Dato : 07-12-04 09:40

gc skrev:
> [...]
knap
> som linker til f.eks sideX(+1).htm og en anden som linker til sideX-1.hth.

Altså hvis du skal have sådanne knapper inde i selve htm-filerne, og vil
benytte php til det, bliver du nødt til at omdøbe alle 100 filer til
php-filer. Alternativt kan du selvfølgelig manuelt sætte knapperne ind på
hver side og selv linke til forrige og næste side, men jeg går næsten ud fra
det er en automatisk løsning du kigger efter?

Fra : gc

Dato : 07-12-04 09:53

> [...]
> fra
> det er en automatisk løsning du kigger efter?

Det er lige meget om knapperne er i selve htm-filerne eller udenfor
og så åbner filerne i f.eks. en iframe.
Det er ingen problem at omdøbe filerne til php.
men hvor laves det ?