Udveksling af filer
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 06-12-04 23:02

Kan man med asp lave en hjemmeside hvor folk med password kan uploade og
downloade filer til et bibliotekssystem? En uploaded fil skal herefter
automatisk kunne ses på hjemmesiden og kunne downloades af andre brugere med
rette password? Det skal med andre ord fungere lidt som en
"internet-Stifinder"

Jeg kender ikke det rette ord for det jeg har beskrevet, men det har
givetvis et navn, jeg kender det blot ikke. Hvis nogen kender et sted hvor
dette er beskrevet nærmere hører jeg meget gerne om det.

Lars