HP-printerpatroner
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-05-01 22:35

Tilgiv mig hvis jeg er havnet i en gal NG -

- men sig mig til gengæld hvor i Århus man kan købe 'kopi-printerpatroner'
til angiveligt væsentligt mere rimelige priser end de originale urimeligt
dyre...

(Jeg ved man kan købe dem over Nettet, men det vil jeg helst undgå; er mildt
sagt nybegynder og stadig-skeptiker mht. Net-handler.)

Mvh.: JG

Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 19-05-01 09:52

Du skal generalt ikke være skeptisk med nethandler. Printertoner kan du
f.eks. købe hos Tonerkompagniet, har vist nok endnu ikke on-line handel, men
ring og bestil med 8 dages kredit.

Torben