Script spørgsmål - viderestilling til ande~
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 07-12-04 02:20

Hej

Hvordan får jeg nedenstående script til at hoppe til en side bestemt af hvad
valget er ?
F.eks. hvis valget er "ok" så skal man til side 1 - hvis "annuller" så til
side 2.

Jeg skal sige, at jeg ikke har nogen forstand på javascript.

*******************************
<script type="text/javascript">
jk = window.confirm("please confirm, that you will cancel your flight in
CPT #<%=request.querystring("cpt")%>")
if (jk)
{
window.alert("OK - Flight cancelled !")
}
else
{
window.alert("Cancel - No changes made !")
}
</script>
*******************************

På forhånd tak
Jon

Fra : JH

Dato : 07-12-04 13:57

Jon Klose Larsen wrote:
> Hej
>
> Hvordan får jeg nedenstående script til at hoppe til en side bestemt af hvad
> valget er ?

Hvad med (ikke testet):

[...]
   window.location = "http://www.dr.dk";
}
else
{
   window.location = "http://www.tv2.dk";
}
</script>

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 07-12-04 22:04

> Hvad med (ikke testet):
>
> <script type="text/javascript">
> jk = window.confirm("please confirm, that you will cancel your flight in
> [...]

Virker perfekt. Mange tak !

Jon