industri bundkort?
Fra : Henrik Rathje

Dato : 07-12-04 09:27

Jeg skal have fat i et nyt bundkort til en industriPC.
men målene på bundkortet er kun ca. 34*12 cm. bundkortet sidder ned i et
udvidelsesslot af en slags.
altså ingen agp/pci/isa slot på selve bundkortet. hverken agp/pci er dog
nødvendige.

Er der en der kender dette format? evt har et link til hvor det kan købes?

Mvh
Henrik

Fra : Esben

Dato : 07-12-04 10:06