Webcam til billige penge?
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 07-12-04 10:32

Nogen der kan anbefale et Webcam hvis jeg ik har lyst til at ofre det
store..

Mvh.
/DN

--
120104152372@"fjern-dette"esenet.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-04 10:57

Daniel Nielsen wrote:

> Nogen der kan anbefale et Webcam hvis jeg ik har lyst til at ofre det
> store..

Hvad er "det store" ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 08-12-04 15:07

Hvad er "det store" ?

Selvfølgelig en defination som kan variere alt efter ens indkomst, men i
dette tilfælde er jeg studerende, og pris maks 250-300 ,- (Gerne mindre)..

/DN

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-04 20:06

Daniel Nielsen wrote:

> Selvfølgelig en defination som kan variere alt efter ens indkomst,

Præcis.

> men i dette tilfælde er jeg studerende, og pris maks 250-300 ,-
> (Gerne mindre)..

Tja, du får nøjagtig hvad du betaler for. For 300,- får du væsentligt
mere end for 125,-

Creative's topmodel koster feks. 488,-

Nedenfor er et par links til webcams til godt 200,-
Personligt kunne jeg finde på at købe Sandberg-kameraet - det bliver
man nok mere glad for end et kamera til 125,-

Jesper G. Poulsen

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 09-12-04 13:25

Takker ;)