virtual keyboard
Fra : Michael

Dato : 06-12-04 12:01

Hej alle
Er stød på dette tastatur på
nettet,http://www.virtual-laser-keyboard.com/?an=google
og vil lige hører om der er nogen der ved om det er i handlen og om der
er nogen steder det kan købes/prøves her i dk.

Dety er da et must for en udstyr freak *ggggggggg

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 06-12-04 14:19

Jeg kan ikke huske om det er Alt om Data eller PC world der testede det for
ca. 1 år siden.

Men de var absolut ikke imponeret.

Konklutionen var noget i stil med det går den rigtige vej men der er langt
igen.

Når jeg kommer på job igen skal jeg se om jeg kan finde artiklen.

Mvh.
Niels