USB-Bluetooth - hvilken er understøttet af~
Fra : Jakob H

Dato : 06-12-04 09:53

Jeg leder efter en USB-bluetoothadapter der kan købes via. EDBPriser.dk som
er fra fabrikken understøttet af Windows XP. Jeg har p.t. MSI-modellen og
der skal MSI's eget software til før programmerne kan se den som
bluetoothenhed og det magter jeg ikke.

Svar modtages med kyshånd.

- Jakob

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-12-04 10:40

"Jakob H" <jak9e@9myhidde9nagend9a.co9m> skrev i en meddelelse
> [...]
> som er fra fabrikken understøttet af Windows XP. Jeg har p.t. MSI-modellen
> og der skal MSI's eget software til før programmerne kan se den som

Efter installation af servicepack 2 til XP kan jeg slet ikke komme
til at bruge andet en XP's egen software til min Epox BT fætter.
Er din maskine opdateret med SP2 ?
--
Peter J

Fra : Mads

Dato : 06-12-04 13:42

On Mon, 6 Dec 2004 10:40:11 +0100, "Peter Jensen"
<spateldask@lovelyspam.hotmail.com> wrote:

>Efter installation af servicepack 2 til XP kan jeg slet ikke komme
>til at bruge andet en XP's egen software til min Epox BT fætter.
>Er din maskine opdateret med SP2 ?

Måske samme lille problem som med den Belkin BT jeg bruger.
Jeg fandt så en tekst hos Belkin der beskrev hvordan man fik
overtalt XP SP2 til at bruge Belkin's driver og software, og derefter
virkede det fint alligevel.

Måske du kan bruge den samme metode.
http://www.belkin.com/uk/support/tech/BT-WINXPSP2.pdf

mvh Mads

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-12-04 15:30

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> Måske du kan bruge den samme metode.
> http://www.belkin.com/uk/support/tech/BT-WINXPSP2.pdf

Ja det ser det i allerhøjeste grad ud til.
Takker for linket !
--
Peter J