Eksporter data fra MySQL
Fra : Maxi

Dato : 05-12-04 23:20

Jeg er lige begyndt at bruge MySQL database og det en ganske glimmerende
program. Jeg har oprettet 3 tabeller med indbyrdes relation. Nu ønsker jeg
at kopier denne database med relationer og det hele til fra min lokale
maskine til mit mysql database på mit webhotel. Men hvor gør jeg dette =??
Jeg har kigget på phpadmin men det kan ikke bruges i mit tilfælde da det
vist nok kræver php og det kender jeg intet til. Er der et andet program kan
gøre det samme?

Og er det iøvrigt en god at ide at bruge .NET og MySQL?