Erfaringer med Firefox (og andre browsere)~
Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-12-04 16:45

Hej

Som lovet forleden, ville jeg lige vende tilbage når jeg havde prøvet
lidt mere end bare at se mine kontobevægelser med Firefox og ActivCard i
Danske Banks netbank.

Der er bestemt nogle "små-quirks" som banken kan pudse af, men i det
store hele ser alt væsentligt ud til at fungere som det skal. Rigtig
godt er det at jeg også kan logge på eboks via netbanken, og har således
nu adgang til at se mine bankpapirer i andet end Internet Explorer. Ja
jeg kan godt logge direkte på eboks med Firefox, men af
lovgivningsmæssige årsager kan man kun få lov at se sine bankpapirer når
man logger på eboks via sin netbank.

Også Opera og Konqueror ser ud til at fungere, selvom Konqueror ofte går
ned når man klikker på venstre-menuen på sitet.

Jeg har skrevet lidt mere detaljeret om mine erfaringer på:
http://www.rockland.dk/show.asp?post=186

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 18:06

On Sun, 05 Dec 2004 16:45:21 +0100, Stig Nygaard wrote:

> Jeg har skrevet lidt mere detaljeret om mine erfaringer på:
> http://www.rockland.dk/show.asp?post=186

Nice!

Tak :)

--