Harddisk skuffe
Fra : jane

Dato : 05-12-04 15:56

Min udtagelige harddisk/skuffe/blæser er begyndt at larme i perioder, og
skal udskiftes.

Er der nogem som kan anbefale et mærke med en blæser som er næsten lydløs?
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Sven

Dato : 06-12-04 22:58

> Min udtagelige harddisk/skuffe/blæser er begyndt at larme i
> perioder, og
> skal udskiftes.

Hvis det kun er pga larm, kan du så ikke nøjes med at skifte blæseren?
http://www.studiedata.dk/
http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp

> Er der nogem som kan anbefale et mærke med en blæser som er næsten
> lydløs?

Begge steder er der et stort udvalg af blæsere, også nogle der er
næsten lydløse.

Sven

Fra : jane

Dato : 07-12-04 17:02

"Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote in news:cp2km5$1v04$1
@news.cybercity.dk:

> Hvis det kun er pga larm, kan du s† ikke n›jes med at skifte bl‘seren?

Jeg tror ikke at jeg kan komme til at skifte blæseren, men måske, jeg må
prøve at tage den ud og se om det kan lade sig gøre.

Tak for linkene.

--
Venlig hilsen
Jane