Fødekasse....
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 05-12-04 14:18

Hej

Er ved at bestille en fødekasse (julegave)
http://www.avifauna.dk/index.php?cPath=838_266_218
- er den med "kunstig" bund så unger "smutter" nedenunder ?

Claus Rasmussen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 05-12-04 14:41

Ups - mente selvfølgelig
http://www.avifauna.dk/product_info.php?cPath=838_266_218&products_id=792

Fra : Jan F.

Dato : 05-12-04 21:34

> [...]
> http://www.avifauna.dk/index.php?cPath=838_266_218
> - er den med "kunstig" bund så unger "smutter" nedenunder ?

Det er nærliggende at spørge Avifauna.....

--

Jan F.

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 05-12-04 22:03

Stærkt tænkt, Jan - men jeg håbede bare på at der var en seriøs henvendelse
fra en som MÅSKE havde denne vare.
Og ja - jeg HAR skrevet til Avifauna men de svarer jo først i morgen - og
der er jo LANG tid til når man lige helst skulle have ordnet det i
dag.(hehe)

Claus