Erfaring med Aldi medion 8383 xl Pc?
Fra : hhsj

Dato : 05-12-04 00:32

Hej, er der nogen som er kommet videre med støjdæmpning af Medion. jeg har
tænkt mig at udskifte blæseren, er der nogen der har et godt forslag?
Jeg kan heller ikke få min fjernbetjening til (Power Cinema) prog. til at
virke er der nogen der har haft samme problem? Og når jeg har "kørt" en
times tid med flysimulator MS. 2004 går Pc'en ned og og når jeg på
tastaturet indstiller lyden har det også indflydelse på spillet i Ms.fls,
det minimerer skærmen , men det kan jo være min software det er galt med,
men jeg overvejer meget at gå ned og få mine penge igen.
HHSJ

Fra : FAM.MERRILD

Dato : 05-12-04 09:34

Hej