Tvangsfjernelse
Fra : kim petersen

Dato : 18-05-01 20:29

er der andre der har prøblemer med svendborg kommune med Tvangsfjernelse af
børn høre jeg gerne

for har et lille problem jeg er godt træt af at kommune kun kan bruge de nar
de ikke kan forsvar sig

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-05-01 23:04

kim petersen wrote:

> [...]
> børn høre jeg gerne
>
> for har et lille problem jeg er godt træt af at kommune kun kan bruge de nar

Er jeg den eneste som ikke rigtig forstår ovenstående besked?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : R. Ilsøe

Dato : 19-05-01 07:27

> Er jeg den eneste som ikke rigtig forstår ovenstående besked?

Nej, selv efter mange bogstav-vridninger forstod jeg ikke en brik, men, jeg
mener at kommunerne ikke kan påbegynde en tvangsfjernelse uden at ha' en
meget go' grund, eller begrundet mistanke til at alt ikke er som det bør
være!

....Og helt æreligt, hvorfor skulle en Kommune bruge penge og recourcer på
hele sådan en procces uden grund?!

Rinnie Ilsøe

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-05-01 13:08

In article <3B059C65.5BAC748D@car_ST_en.dk>,
Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> wrote:

> Er jeg den eneste som ikke rigtig forstår ovenstående besked?

Hvis der er der andre der har problemer med Svenborg kommune angående
tvangsfjernelse af børn, hører jeg gerne fra jer.

Årsagen er, at jeg er godt træt af at kommunen kun bruger det
[tvangsfjernelser] mod dem der ikke kan forsvare sig.

Sådan nogenlunde tror jeg det skulle være.

Kim Petersen, må jeg anbefale dig et kig på http://www.yak-yak.dk

Det skulle være et særdeles effektivt værktøj til ordblinde.

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-05-01 21:56

Martin Edlich wrote:

> [...]
> [tvangsfjernelser] mod dem der ikke kan forsvare sig.
>
> Sådan nogenlunde tror jeg det skulle være.

Så langt kom jeg også.

Det giver stadig ingen mening. Der er ingen eksempler, forklaringer
eller bare en antydning hvad manden egentlig gerne ville fortælle.

> Kim Petersen, må jeg anbefale dig et kig på http://www.yak-yak.dk
>
> Det skulle være et særdeles effektivt værktøj til ordblinde.

Hvis det er mig du hentyder til: Mudderkastning hører ikke til her!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-05-01 22:03

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> wrote in message

> Hvis det er mig du hentyder til: Mudderkastning hører ikke til her!

læs lige sætningen en gang mere carsten....
den er direkte møntet ¨på kim.... eftersom det er hans navn der står
først eller hvad??? så der er ingen grund til at blive muggen..

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-05-01 22:28

Sabina Hertzum wrote:

> læs lige sætningen en gang mere carsten....
> den er direkte møntet ¨på kim.... eftersom det er hans navn der står
> først eller hvad??? så der er ingen grund til at blive muggen..

Dooooohhhhhhh, nu føler jeg mig lidt lille. Og alt for træt til at
læse usenet.......

Nu går jeg i seng.

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-05-01 00:19

In article <3B06DDF1.A49A8EC6@car_ST_en.dk>,
Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> wrote:

> Det giver stadig ingen mening. Der er ingen eksempler, forklaringer
> eller bare en antydning hvad manden egentlig gerne ville fortælle.

Det har du da ret i, og det ville nok også være mere fornuftigt at gå
videre med spørgsmålet i dk.forbruger.offentlig-service

> Hvis det er mig du hentyder til: Mudderkastning hører ikke til her

Nu har du opdaget at det ikke var dig jeg mente, men min opfordring var
bestemt ikke ment nedladende - heller ikke over for Kim Petersen.

Jeg har været indblandet i et projekt der benyttede det nævnte program,
og det virkede særdeles fornuftigt. Så jeg mente det skam som en
oprigtig hjælp, til noget der gør det til et stort problem at
kommunikere skriftligt.
En almindelig stavekontrol er ikke til megen hjælp for ordblinde.

Fra : /many

Dato : 18-05-01 23:11

On Fri, 18 May 2001 21:28:51 +0200, "kim petersen"
<kpradio@software.dk> wrote:

> [...]
>børn høre jeg gerne
>
>for har et lille problem jeg er godt træt af at kommune kun kan bruge de nar

........der er vel en årsag til at kommunerne iværksætter en
tvangsfjernelse? Jeg går ud fra, at det ikke er noget der sker sådan
bare - vupti! ....?

/many

Fra : kim petersen

Dato : 19-05-01 11:21

jeg men de er de nemste for komunne at Tvangsfjernelse børn nu er de ikke
mig men min exkærste
men ikke mit barn far til barn anmælder hine he´le tiden og da ikke alle
personer er fejl fri bruger de
de jeg kan ikkke sæt noge på hine i de 6 månder vi kom samme jeg blev nød
til at la mig skile da han
har på de tid at jeg vald at flytte på grund af han hvænd sig de kan ikke
vær rigtig at ratten og kommune
ikke kan gør noget ved de så er love skruge forkert samme i fyns amt og
kommune´ne
der find også sagsbehanler som efter min vudering skul fyrs da de ikke er
egen til job
svendborg komune har Tvangsfjernelse snart 3 børn af en sagebehanler at jeg
ved
i løbe at kun 14 dag de er ikke rigtig at de kan jeg kald de fryglig at ting

jeg har også hør at en kommune i Jeg mangler en god advokat i Esbjerg, til
at hjælpe mod
kommune( de mener jeg har sat tv2fyn på sagen )

Fra : /many

Dato : 20-05-01 12:59

On Sat, 19 May 2001 12:20:54 +0200, "kim petersen"
<kpradio@software.dk> wrote:

>jeg men de er de nemste for komunne at Tvangsfjernelse børn nu er de ikke
>mig men min exkærste
[snip]

.......og nu er det, at jeg må give op. Og det tror jeg også at den
offentlige forvaltning vil gøre, hvis du formulerer dig således på
skrift. No offence! Men det nærmer sig volapyk.....
Måske du kunne få en ven til at skrive for dig?

Held & lykke,
venligst
/many

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-05-01 22:26

"kim petersen" <kpradio@software.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> børn høre jeg gerne
>
> for har et lille problem jeg er godt træt af at kommune kun kan bruge de

Jeg ved at der er en advokat i Svendborg, som plejer at være dygtig i netop
den slags sager.
Send mig en email, så får du hans navn

--
Mvh. Søren C. Fischer