Glasfiber og søventiler
Fra : abc

Dato : 04-12-04 17:33

Jeg har netop skåret et nyt hul i bunden af min båd til en ny log.
Skal man smørre noget på den rå glasfiber der kommer frem i hullets
vægge - (f.eks. epoxy) eller kan jeg nøjes med at med bare at sætte
gennemføringen i med silikaflex ?

Glasfiberen er ikke en sandwich konstruktion men ren glasfiber hele
vejen igennem.

Fra : Steffen Skov

Dato : 04-12-04 18:17

"abc" <def@sf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gennemføringen i med silikaflex ?
>
> Glasfiberen er ikke en sandwich konstruktion men ren glasfiber hele

Sikaflex er nok!
Hilsen
Steffen