Fjerne autotekst
Fra : Schmidt

Dato : 04-12-04 16:39

Hvordan sletter man autoteksten, som popper op, når man fx skriver i Goggle?

Fra : Schmidt

Dato : 04-12-04 22:38

Tak for de mange svar. Desværre var de alle forkerte. Derfor har jeg da også
selv fundet svaret.

Fra : cykelsmeden

Dato : 05-12-04 11:54

"Schmidt" <handsome@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for de mange svar. Desværre var de alle forkerte. Derfor har jeg da
også
> selv fundet svaret.

Til gengæld var de mange villige til at dele deres viden, i modsætning til
spørgeren ;(

finn

Fra : Schmidt

Dato : 07-12-04 20:30

> Til gengæld var de mange villige til at dele deres viden, i modsætning til
> spørgeren ;(

Du må vist hellere koncentrere dig om dine trædecykler!

Fra : Else Holm

Dato : 06-12-04 00:08

> Tak for de mange svar. Desværre var de alle forkerte. Derfor har jeg
> da også selv fundet svaret.

- og hvad var løsningen så?

--
Else

Fra : Schmidt

Dato : 07-12-04 20:34

> - og hvad var løsningen så?

Løsningen var;
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Ryd
formulare

Fra : Carl Drud

Dato : 04-12-04 23:06

Schmidt wrote:

> Tak for de mange svar. Desværre var de alle forkerte.

Jaså. Men du skal heller ikke forvente at få svar med de mangelfulde
oplysninger du giver (browser, OS etc). Fra gruppen fundats:

Det bør tilstræbes at man i subjekt tydeliggør hvilken software man har
spørgsmål omkring. Eks:
*[IE] = Internet Explorer
*[NS] = Netscape Navigator / Communicator
*[Opera] = Opera

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.browser

> Derfor har jeg da også selv fundet svaret.

Hjælpen er tit ikke længere væk end F1.

Carl

Fra : Schmidt

Dato : 07-12-04 20:27

> Jaså. Men du skal heller ikke forvente at få svar med de mangelfulde
> oplysninger du giver (browser, OS etc). Fra gruppen fundats:

Jeg har desværre ikke tid til, at bøje det i neon. Og nej, spørgsmålet var
ikke stilet til personer som dig