dyrlæge Jens Breth Hansen en Forening
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-12-04 15:53

Rigtig mange mennesker står uforstående over for at myndighederne ikke
griber ind over for den dyrlæge,
som gang på gang er skyld i at folks kæledyr dør under / efter operation hos
ham.

Nu starter der en forening op, for at samle folk, i håbet om at skabe mere
opmærksomhed om ham.

Har du erfaringer med ham som du vil dele så skriv til
kontakt@stop-dyrlaege-breth-hansen.dk

For at tilmelde sig (send gerne info videre) kan man blot skrive til:
tilmeld@stop-dyrlaege-breth-hansen.dk Skriv i email: Navn og adresse (og
gerne tlfnr.). Det koster
100 kr. pr. år. Vi vender så blot tilbage til alle der skriver, hvordan man
kan indbetale og få en kvitt osv. Der bliver lavet regnskab for alle
posteringer i foreningen

Der vil også være en hjemmeside,
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/ og der arbejdes på at få den
op at køre så hurtigt som muligt.

Jeg har brugt 2½ år på at prøve at råbe myndighederne op, uden at der er
sket det helt store og jeg håber at
rigtigt mange vil støtte op om foreningen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 04-12-04 16:49

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> er sket det helt store og jeg håber at
> rigtigt mange vil støtte op om foreningen.

Hej alle.
Læs Århus Stiftstidende, www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen har fået
forside pladsen idag lørdag d. 4 dec. 2004.
Og en kæmpe artikel om emnet også på side 3.

Citat (på www.stiften.dk):
"
En ny forening vil stoppe den berygtede dyrlæge Jens Breth Hansen.
Initiativtagerne er en tidligere og nuværende katteejer. I det ene tilfælde
døde den firbenede patient, mens to andre katte blev reddet i allersidste
øjeblik af en anden dyrlæge."

Med venlig hilsen,
Thomas!

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 07-12-04 13:50

> [...]
> tilfælde døde den firbenede patient, mens to andre katte blev reddet
> i allersidste øjeblik af en anden dyrlæge."

Så er siden online:
http://www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen/

/ Thomas

Fra : Benny Mortensen 9380