GetSaveFileName
Fra : David

Dato : 18-05-01 20:07

Hej NG. Jeg sidder og laver et program i LCC hvor skal kunne gemme. Ikke
noget problem. Jeg kalder GetSaveFileName med en openfilename struct og
bruger writefile til at skrive til den fil brugeren har vælgt i den
filedialog der er kommet op.
Nu er mit problem. Når man i
filedialogen(GetSaveFileName(&enellerandenopenfilenamestruct)) skriver det
navn som filen skal gemmes under får man kun eksempelvis
c:\enellerandenmappe\hej, selvom man i listboxen forneden har valgt
eksempelvis c. filformatet. Så burde det da hedde
c:\enellerandenmappe\hej.c. Hvordan får hele stien(altså også efternavnet)?